مجموعه فرهنگی و تاریخی سعادت آباد

تهران پر از جاذبه های گردشگری و تاریخی است. جاذبه های این شهر به قدری متنوع است که هر گردشگری را به سمت خود می کشاند.ایا تا به حال تجربه بازدید از جاذبه های تاریخی تهران را داشته اید؟از کدام یک از جاذبه های تاریخی این شهر دیدن کرده اید؟ مجمموعه تاریخی و فرهنگی سعادت اباد یکی از معروف ترین جاذبه های تاریخی و اماکن گردشگری این شهر است. مجموعه فرهنگی و تاریخی سعادت اباد می تواند برای هر بیننده ای جذاب باشد.اما بهتر است یک نکته مهم را پیش از سفر به تهران مورد توجه خود قرار دهید و ان هم، بحث اقامت در تهران است. اقامت در تهران چندان ساده نیست. به خصوص اینکه در ایام تعطیل سال مانند عید نوروز به این شهر سفر کنید. گردشگران ایرانی و خارجی زیادی در این شهر مشغول گشت و گذار و بازدید از جاذبه های تاریخی ان می باشند.بنابر این شما باید قبل از اینکه راهی پایتخت شوید، به دنبال اجاره سوئیت در تهران باشید. البته اگر قصد بازدید از مجموعه فرهنگی و تاریخی سعادت آباد را دارید پیشنهاد می کنیم حتما به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران در حوالی این مجموعه باشید تا بتوانید با طی مسافتی کوتاه تر خود را به این مجموعه برسانید.


آشنایی با مجموعه فرهنگی و تاریخی سعادت آباد


پیش از اینکه به تهران سفر کنید و به دنبال بازدید از مجموعه فرهگی و تاریخی سعادت اباد باشید بهتر است کمی با این مجموعه اشنا شوید. مجموعه بزرگ کاخ موزه سعادت آباد یکی از وسیع ترین جاذبه های تاریخی کشورمان است که در استان تهران قرار دارد. کاخ موزه سعادت آباد یا همان سعد آباد در شمال شهر واقع شده است و بدون تردید جزو زیباترین کاخ هایی است که در دنیا وجود دارد. مجموعه کاخ موزه سعادت آباد از نظر وسعت به عنوان یکی از بزرگ ترین بناهای تاریخی کشورمان است که چرا وسعت ان نزدیک به 300 هکتار است. این یعنی شما باید یک روز کامل را به بازدید از این مجموعه بزرگ و پهناور اختصاص دهید.که البته این کار نیاز به اقامت در تهران دارد. زیرا زمانی که بازدید شما از کاخ موره سعادت آباد به اتمام می رسد نمی توانید به راحتی از تهران خارج شوید. خستگی این اجازه را به شما نخواهد داد پس بهتر است هر چه سریعتر برای اجاره آپارتمان مبله در تهران بلند مدت  دست به کار شوید.


مجموعه فرهنگی و تاریخی سعادت آباد


این مجموعه بزرگ و پهناور در طول تاریخ مورد استفاده پادشاهان زیادی از جمله پادشاهان قاجار و پهلوری قرار گرفته است. حدود 180 هکتار از وسعت این مجموعه بسیار بزرگ را تنها قنات، باغ، گلخانه، عمارت و کاخ و خیابان کشی ها تشکیل داده اند. پیشنهاد می کنیم زمانی که برای بازدید از مجموعه تاریخی و فراهمگی سعادت آباد راهی تهران می شوید حتما از کاخ سبز، کاخ سفید، کتابخانه، موزه ظروف سلطنتی، موزه مردم شناسی، موزه برادران امیدوار و موزه خط و کتابت میر عماد دیدن فرمایید. بدون تردید بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی سعادت آباد، تجربیات جدیدی را در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. پس حتما در اسرع وقت با اجاره سوئیت در تهران، از مجموعه فرهنگی و تاریخی سعادت آباد دیدن کند.

منبع خبر :